banner 728
banner 320

Satraco Oy,Riihimäki

Satraco Oy:n toimiala on Muut koulutusta antavat yksiköt ja toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Asepajankatu 12 , 11100 RIIHIMÄKI. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse numerosta 09-8797517 tai sähköpostitse osoitteesta esko.mattila@satraco.fi. Lisätietoja toiminnastamme ja tarjoamistamme palveluista löydätte myös verkkosivultamme osoitteesta www.satraco.fi Yrityksemme Y-tunnus on0823797-7. Vuosittainen liikevaihtomme on keskimäärin1 - 200000 euroa ja meillä työskentelee keskimäärin1 - 4 henkilöä. Katso tarkempi sijaintimme oheiselta kartalta, tai tee reittihaku suoraan käyntiosoitteeseemme: Satraco Oy,Asepajankatu 12 , 11100 RIIHIMÄKI

placeYhteystiedot

Käyntiosoite

Satraco Oy
Asepajankatu 12 , 11100 RIIHIMÄKI

Postiosoite

Satraco Oy
Asepajankatu 12, 11100 RIIHIMÄKI

Internet

www.satraco.fi

Sähköposti


Puhelin

09-8797517

businessPerustiedot

Y-tunnus

0823797-7

Virallinen toimiala

Muut koulutusta antavat yksiköt

redeemTuote- ja toimialatiedot

Palvelut

Tehokkaan lukemisen ja kirjoittamisen avoimet ja yrityskohtaiset kurssit

Tuotteet

ReadManager - tehokkaan lukemisen kurssi
WriteManager - tehokkaan kirjoittamisen kurssi

Hakusanat

Nopea, lukeminen, Pikalukeminen, Pikaluku, Tehokas, lukeminen, Teholukeminen, Nopean, lukemisen, kurssi, Tehokas, kirjoittaminen, Hyvä, teksti, Tehokkaan, kirjoittamisen, kurssi

insert_chartTaloustiedot

Virallinen toiminimi

Satraco Oy

Yhtiömuoto

Osakeyhtiö

Henkilöstömäärä

1 - 4

Liikevaihtoluokka

1 - 200000

assignment_indVastuuhenkilöt

Strateginen johto

Esko Mattila,Toimitusjohtaja

Satraco Oy

Satraco Oy on Esko Mattilan vuonna 1990 perustama yritys, joka toimii
Uddannelseshuset A/S:n edustajana Suomessa. Satraco on lyhenne sanoista
Sales
Training and Consulting: myynnin koulutus ja konsultointi. Esko Mattila
aloitti
konsulttiyrittäjänä vuoden 1990 alussa ja on konsultoinut mm. Kärcher
Oy:ssä,
Felix Abba Oy:ssä ja Motoral -Yhtiöissä. Alussa pääasiallinen työ oli laatia
markkinointiviestinnän pitkän tähtäyksen suunnitelmia.

Esko Mattila valmistaa ja vetää myös räätälöityjä henkilökohtaisen
myyntitaidon valmennuskursseja sekä puhe- ja esiintymistekniikan kursseja.
Näiden
jatkoksi on olemassa NLP -pohjainen "Myyn hyvin mielelläni" -päivä, jossa
opitaan
mielikuvan mahdollisuuksia myyntityössä. Tuorein koulutustuote on hyvän
asiakaspalvelun perusteet -seminaari, joka on nimensä mukaisesti tarkoitettu
asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville.

Satraco Oy toimii Klaukkalassa Järvihaka Centerissä.

ReadManager

Tehokkaan lukemisen kurssi

Tavoite: Koulutuksen tavoitteena on, että osallistujat oppivat lukemaan
nopeasti ja tehokkaasti. Osanottajat oppivat käyttämään erilaisia
lukutekniikoita
eri lukutilanteissa ja silmäilemään tekstin jopa viisinkertaisella
nopeudella keskimääräiseen normaalivauhtiin verrattuna. Samalla he oppivat
omaksumaan
(=muistamaan) lukemansa aiempaa paremmin.

Kohderyhmä: Tehtävästä riippumatta kaikki, jotka lukevat paljon työkseen.
Käytännössä tämä tarkoittaa henkilöitä, jotka lukevat ainakin kaksi tuntia
päivittäin työnsä vuoksi.

Sisältö: Kurssin aikana selvitetään nopean lukemisen perusteoria ja
tyypillisimmät lukuvirheet. Kurssilla käydään läpi ja harjoitellaan
erilaisia
silmäilytekniikoita, pikalukutekniikkaa ja teholukemista (muistiinpano- ja
alleviivaustekniikkaa) sekä miellekarttatekniikkaa (vain kaksipäiväisellä
kurssilla).

Metodi: Koulutus toteutetaan intensiivikurssina, jonka pääpaino on
harjoituksissa. Kouluttaja luennoi lyhyesti teoriajaksot, joiden jälkeen
osanottajat
harjoittelevat itsenäisesti. Osallistujat ottavat itse aikaa lukemisestaan,
laskevat lukunopeutensa ja tarkistavat omat vastauksensa harjoitustekstien
pohjalta tehtyihin kysymyksiin. Oppiminen perustuu jokaisen omaan
suoritukseen.

Kurssiaika: Yksi päivä klo 8.00 - 18.00 tai kaksi päivää, klo 8.30 - 16.30.

Ryhmäkoko: 8-12 osanottajaa.

Tulokset: Osanottajien lukunopeus on kurssien aikana kasvanut keskimäärin
kolminkertaiseksi. Samanaikaisesti lukunopeuden kasvamisen kanssa
osallistujien
omaksumistaso on noussut keskimäärin 5 %-yksikköä.

WriteManager

Tehokkaan kirjoittamisen intensiivikurssi

Tekstin hyvä luettavuus ei välttämättä lisää sen tehoa, mutta huono
luettavuus taatusti vähentää lukijan halua lukea teksti loppuun.

Mikä on WriteManager?

WriteManager on tehokkaan kirjoittamisen yksi- tai kaksipäiväinen kurssi,
jonka on kehittänyt tanskalainen filosofian tohtori Jørgen Poulsen. Tohtori
Poulsen on kehittänyt myös maailmanlaajuista menestystä saavuttaneen nopean,
tehokkaan lukemisen ReadManager -kurssin. ReadManager -kurssi tuli Suomeen
vuonna 1991, WriteManager -kurssit käynnistyivät vuonna 2000.
WriteManager -kursseille on osallistunut kymmeniätuhansia henkilöitä
tuhansista yrityksistä, mukana myös paljon suomalaisia. WriteManager
-kurssien
aikana osanottajat oppivat laatimaan selkeitä, ymmärrettäviä ja
helppolukuisia
tekstejä. Lisäksi he oppivat itse analysoimaan kirjoittamansa tekstit.


Mihin ja miksi tarvitaan tehokasta kirjoittamista?

Tekstit kilpailevat lukijan ajasta rajusti. Vain hyvin laaditut viestit
saavat aikaan toivotun vaikutuksen. Miksi jotkut tekstit yksinkertaisesti
heitetään roskiin? Joidenkin ulkoasu (mainoskirje) saattaa osoittaa
lukemisen
tarpeettomuuden. Toisista paljastuu muutaman lauseen lukemisen jälkeen,
ettei tämä
asia kuulu minulle. Joidenkin sisältö voi olla niin monimutkaisesti ja
vaikeaselkoisesti laadittu, että lukija jättää asian kesken. Näin menee
"lapsi
pesuveden mukana". Pahinta tämä on varmasti silloin, kun itse asia olisi
lukijalle todella tärkeä.
Kirjallisen viestinnän tarve kasvaa rajusti. Tapaamiset ja puhelut
korvautuvat yhä useammin e-maileina. 1970 -luvulla istuttiin asiakkaan
kanssa
rauhallisesti lounaalla. Seuraavalla vuosikymmenellä ravintolat korvautuivat
nopeasti
ja tehokkaasti liikkuvilla myyntimiehillä. 1990 -luvulla oivallettiin, että
myyntimiehen aika on kallista ja kuvaan tuli puhelinmyynti. Viime vuosina
ovat e-mailit korvanneet suuren määrän tapaamisia ja puheluita. Ihmiset
eivät
enää puhu, vaan kirjoittavat.

Ketkä hyötyvät tehokkaasta kirjoittamisen osaamisesta eniten?

Periaatteessa tehokkaan kirjoittamisen osaamisesta hyötyvät kaikki ne,
joille kirjoittaminen on merkittävä osa työtä; esimiehet, suunnittelijat,
sihteerit, myyjät, opiskelijat jne. Paljon työkseen kirjoittavan kannattaa
investoida
tehokkuuteensa. Tehokkuuden kasvu maksaa investoinnin nopeasti takaisin.
Aikaa säästyy kirjoittajalta, kun tietää miten aloittaa, millä tavalla saada
asiansa paperille. Aikaa säästyy kuitenkin ennen muuta lukijalta. Hyvin
laadittu
teksti on palvelus lukijalle.