Pohjantähti-Elokuva Oy:n toimiala on Elokuvien, videoiden ja televisio-ohjelmien tuotanto ja toimipisteemme sijaitsee osoitteessa Pursimiehenkatu 29-31 F, 00150 HELSINKI. Tavoitatte meidät parhaiten puhelimitse numerosta 09-2513060 tai sähköpostitse osoitteesta info@pohjantahti.net. Lisätietoja toiminnastamme ja tarjoamistamme palveluista löydätte myös verkkosivultamme osoitteesta www.pohjantahti.net Yrityksemme Y-tunnus on0943843-9. Vuosittainen liikevaihtomme on keskimäärin1000001 - 2000000 euroa ja meillä työskentelee keskimäärin5 - 9 henkilöä. Katso tarkempi sijaintimme oheiselta kartalta, tai tee reittihaku suoraan käyntiosoitteeseemme: Pohjantähti-Elokuva Oy,Pursimiehenkatu 29-31 F, 00150 HELSINKI
Pohjantähti-Elokuva Oy
Pursimiehenkatu 29-31 F, 00150 HELSINKI
Pohjantähti-Elokuva Oy
Pursimiehenkatu 29-31 F, 00150 HELSINKI
09-2513060
09-25130622
0943843-9
mainoselokuvatuotanto, elokuvatuotanto, videotuotanto
mainoselokuvatuotanto
elokuvatuotanto
videotuotanto
multimedia
tv-ohjelmat
kulttuurielokuvat
mainoselokuvatuotanto, elokuvatuotanto, videotuotanto, mainoselokuvat, multimedia, tv-ohjelmat, kulttuurielokuvat
Pohjantähti-Elokuva Oy
Osakeyhtiö
5 - 9
1000001 - 2000000
Tuotantoalueena mainoselokuvat, kansainväliset yhteistyöprojektit,
multimedia, tv-ohjelmat ja kulttuurielokuvat.
Kansainväliset yhteistyökumppanit:
-Ex.Audiovisual, Bryssel
-Spika-Films, Madrid
-Gruppo Cooper, Milano
-Panoramica, Lissabon
-Somoroff Co, New York
-Plum Production, Los Angeles
-Exit-Film, Tallinna
-Weeks Ltd, Tokio
Suurimmat kotimaiset asiakkaat:
-Adsek
-Bates Helsinki
-BBDO Helsinki
-DDB Helsinki
-Euro RSCG
-FCB Espa
-Focus MRM Partners
-Kaisaniemen Dynamo
-Lahtinen & Mantere
-Ojalasaari
-TBWA \ PHS
-Publicis-Törmä
-SEK & GREY
-Taivas
-Canon
-Electrolux
-Euroopan Komissio
-Fazer
-Finnair
-Finnvera
-Hobby Hall
-Ingman Foods
-Kemira
-McDonald's
-Posti Logistiikka
-Rautakirja
-Saarioinen
-Silja Line
-Stora Enso
-Suomen Posti
-Veikkaus
-VR Osakeyhtiöt
Työtapa:
Pohjantähti on laatu- ja tuottajakeskeinen elokuvayhtiö. Tuottaja ja ohjaaja
valitsevat kullekin työlle ideaaliryhmän, johon kuuluu esimerkiksi
järjestäjä, kuvaaja, äänittäjä, lavastaja, säveltäjä, puvustaja, leikkaaja
ja post productionin ammattilainen.
Keskeisenä valintaperusteena on mainoselokuvan tyylilaji, genre.
Tuottaja ja ohjaaja aloittavat työnsä analysoimalla käsikirjoituksen ja sen
toteutuksessa tarvittavan tekniikan, kuvauskohtaukset, trikki- ja jälkityöt,
musiikin ja tehosteet. Tuottaja laatii niiden pohjalta produktiolle
kokonaisaikataulun ja kustannusarvion.
Toimenkuvaan kuuluvat myös näyttelijöiden ja stuntien valinta,
esiintyjäsopimukset sekä musiikin käyttöoikeuksien ja elokuvan
kansainvälisten
levitysoikeuksien selvitys.